donderdag 26 september 2013

Lachen: de Stats

Ik ben meer dan een klein beetje verslavingsgevoelig. Bij het blog wat ik aan het schrijven ben, krijg je gratis als tool onder andere de Stats meegeleverd. Dus zit ik de helft van de tijd te klikken om te kijken hoeveel Pageviews ik inmiddels, of op het moment, heb. Met het argument dat als het niet zo goed gaat ik nieuwe potentiëel geïnteresseerden kan gaan mailen om hen op het bestaan van mijn Blog te wijzen. Of zoiets.

Pageviews per land

Grafiek van populairste landen onder kijkers van de blog
ItemPageviews
Nederland
114
Spanje
109
Verenigde Staten
49
Indonesië
26
Oekraïne
21
Servië
10
België
5
Duitsland
3
Rusland
2

Zoals je kunt zien heb ik met name in Servië, Indonesië en de Oekraïne een trouwe schare volgelingen. Dat is altijd mooi en ook goed te begrijpen.....:-).
De volgelingen uit de VS komen volgens mij vooral doordat er allerlei programma's zijn die Stats maken die in de States gehost zijn. Ook logisch.
Maar die volgelingen uit Spanje, daar begreep ik in het begin geen bal van. Tot ik ineens bedacht dat ik misschien wel zelf meegeteld wordt als ik mijn stukjes nakijk op fouten en presentatie......lachen!

PS Ik heb mezelf zaterdag 28 uitgezet. Idd het scheelt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten